Monday, February 20, 2012

Majlis Pernikahan Man & Syima @ Kg Baru

Assalamualaikum semua,

Sebelum saya mulakan entry saya kali ini, saya nak ucapkan Hepi Besday to my lovely wife Nur Aini. Semoga panjang umur, dirahmati Allah dan murah rezeki... luv u always!!! =)

So untuk entry kali ini, saya nak luahkan sedikit rasa perasaan simpati kpd pasangan Man dan Syima kerana pelbagai dugaan yg telah mereka lalui dalam menghadapi hari perkahwinan mereka.

Tapi alhamdulillah, setiap perkara yg baik pasti Allah permudahkannya kemudian. Sesi pernikahan berlansung pd pagi Ahad dan resepsi pula pd sebelah petang. Namun kali ini saya postkan dahulu gambar2 di majlis pernikahan, manakala gambar2 sepanjang resepsi mereka akan saya postkan di entry akan datang. Thanks to bro Helmy sebab sudi jadi "side kick" pd hari tersebut hehe...










0 comments:

Post a Comment